Բիզնես և ֆինանսներ

2. BusinessIPSC-ն իրականացնում է բազմաթիվ մարքեթինգային հետազոտություններ, որոնց միջոցով չափում և գնահատում է`

  • Ընկերությունների բրենդի, ընդհանուր դիզայնի, անվան, լոգոյի հանդեպ բնակչության վերաբերմունքն ու իմացությունը,
  • Գովազդային արշավների արդյունավետությունը,
  • Ընկերության աշխատակիցների ներքին բավարարվածությունը,
  • Ընկերության ծառայությունների հանդեպ հաճախորդների բավարարվածությունը,
  • Ընկերության դիրքը շուկայում:

Ընկերության խորհրդատվական ծառայությունները բացառապես հետազոտական հենք ունեն:
grey_line

2. Business
1. Politics
6. Telecommunication
4. Education
5. Health Care
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting

Copyright © 2008-2017, ver 3.2 IPSC: Դիզայն և ծրագրավորում՝ IPSC Communications: IPSC.am կայքից մասնակի կամ ամբողջական մեջբերումներ կատարելիս՝ ընկերությունից գրավոր կամ բանավոր թույլտվություն ստանալը պարտադիր է։