Շուկայի ուսումնասիրություններ

2. Market researchՑանկանու՞մ եք պարզել շուկայում Ձեր իրական կշիռն ու դիրքը:

Մտադի՞ր եք զարգացնելու Ձեր բիզնես այս կամ այն ուղղությամբ:

IPSC ընկերությունը իրականացնում է մարքեթինգային հետազոտություններ, որի տվյալների հիման վրա Դուք կարող եք առավելագույն ճշգրտությամբ պարզել ձեր թերություններն ու առավելությունները և համապատասխան ռազմավարությամբ առավելության հասնել ձեր մրցակիցների նպատմամբ:

Մարկետինգային հետազոտությունների հիման վրա IPSC ընկերության վերլուծաբանները քննում են շուկայի առանձնահատկությունները, տվյալ ընկերության և նրա մրցակիցների պահանջմունքները և առաջարկում վերջնական լուծումներ տվյալ ընկերութան բիզնեսի զարգացման համար:

IPSC-ն կիրառում է և քանակական, և որակական մեթոդներ մարկետինգային հետազոտություններ իրականացնելու համար:

grey_line

1. Opinion polls
2. Market research
3. Monitoring and Evaluation
4. Omnibus Research
5. Quality Control
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting

Copyright © 2008-2017, ver 3.2 IPSC: Դիզայն և ծրագրավորում՝ IPSC Communications: IPSC.am կայքից մասնակի կամ ամբողջական մեջբերումներ կատարելիս՝ ընկերությունից գրավոր կամ բանավոր թույլտվություն ստանալը պարտադիր է։