Նարինե Դավթյան

Որակի վերահսկման և բարելավման մենեջեր

E-mail | LinkedIn | Twitter

Narine DavtyanԱշխատանքը ընկերությունում

Որակի վերահսկման և բարելավման մենեջերը պարտավոր է կազմակերպել, իրականացնել և վերահսկել Ընկերության կողմից իրականացվող սոցիոլոգիական և մարքեթինգային հետազոտությունների որակի վերահսկման և հավաստիացման, ընթացակարգերի, ստանդարտների վերանայման, զարգացման և ներդրման, թրեյնինգների ծրագրերի մշակման և իրականացման աշխատանքները: Որակի վերահսկման և բարելավման մենեջերը անմիջական պատասխանատվություն է կրում ողջ հետազոտության որակի համար:

Ֆորմալ և ոչ ֆորմալ կրթությունը

Նարինեն ավարտել է ԵՊՀ Միջազգային Հարաբերությունների ֆակուլտետի քաղաքագիտության բաժինը, այնուհետև ԵՊՀ Միջազգային Հարաբերությունների ֆակուլտետում ստացել Հանրային Կառավարման մագիստրոսի կոչում։ 2016 Փետրվարին Օրանժ Բրավոյի շրջանակներում, Ֆրանս Տելեկոմի կողմից ճանաչվել է տարվա լավագույն աշխատող։ 2012 – 2015թթ․ ձեռք է բերել Հաճախորդների սպասակման սերտիֆիկացված մասնագետի կոչում (Accredited Contact Centre Professional)։

Աշխատանքային փորձը

Նարինե Դավթյանն ունի ավելի քան 10 տարվա աշխատանքային փորձ՝ ներառյալ իր աշխատանքը IPSC ընկերությունում: Նա աշխատել է որպես Վերապատրաստման և հաղորդակցության ավագ մասնագետ Ucom ընկերությունում, Որակի և վերապատրաստման ավագ մասնագետ և Հաճախորդների սպասարկման բաժնի մասնագետ Orange-France Telecom ընկերությունում։

  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting

Copyright © 2008-2017, ver 3.2 IPSC: Դիզայն և ծրագրավորում՝ IPSC Communications: IPSC.am կայքից մասնակի կամ ամբողջական մեջբերումներ կատարելիս՝ ընկերությունից գրավոր կամ բանավոր թույլտվություն ստանալը պարտադիր է։