Օմնիբուս հետազոտություն

4. Omnibus ResearchՁեր ընկերությանը/կազմակերպությանը հետաքրքրում է ընդամենը մի քանի հարց Ձեր ընկերության արտադրանքի կամ ծառայության վերաբերյալ և չե՞ք ցանկանում առանձին հետազոտություն պատվիրել:

Ցանկանու՞մ եք կարճ ժամանակահատվածում ստանալ որակյալ և մատչելի տեղեկություններ Ձեր ընկերության և/կամ Ձեր մրցակիցների վերաբերյալ:

IPSC ընկերության Օմնիբուսը մարքեթինգային քանակական հետազոտության ձև է, որի մեջ կարող են ներառվել տարբեր ոլորտներին առնչվող հարցեր` սկսած, օրինակ` կաթնամթերքի արտադրանքից, հեռահաղորդակցման ծառայության որակից մինչև առողջապահական խնդիրներ:

Օմնիբուս հետազոտությունները հնարավորություն են տալիս պատվիրատուներին ստանալ լիարժեք հետազոտության արդյունքներ սեղմ ժամկետներում ավելի մատչելի պայմաններով, քանի որ հետազոտության մի քանի պատվիրատուների առկայության պարագայում ինքնարժեքը նվազում է:

grey_line

1. Opinion polls
2. Market research
3. Monitoring and Evaluation
4. Omnibus Research
5. Quality Control
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting
  • IPSC - Institute for Political and Sociological Consulting

Copyright © 2008-2017, ver 3.2 IPSC: Դիզայն և ծրագրավորում՝ IPSC Communications: IPSC.am կայքից մասնակի կամ ամբողջական մեջբերումներ կատարելիս՝ ընկերությունից գրավոր կամ բանավոր թույլտվություն ստանալը պարտադիր է։